Dali ve Ben
Dali ve Ben

stan lauryssens

B
BayanKeske

29.04.2012

3/10

Ortada ne kadar emek olsa da kitap akıcı değildi. Sıkıcı ve oldukça olağan şeyler söz konusuydu. ''Başladım bir kere bitirmemek olmaz'' diyerek bitirdim.

Baskı: Dali ve Ben