G
gizemtoker

17.06.2013

6/10

Çok okumak istediğim bir kitaptı. Bir hevesle başladım, ne kadar ağır olsa da yarım bırakmayıp bitirdiğim için kendimle gurur duyuyorum :) Oldukça ağır bir kitap. Başlarda baya bir yemek tarifi de yok değil :)

Baskı: Prag Mezarlığı