
Prag Mezarlığı
umberto eco
G
gizemtoker
17.06.2013
6/10
Çok okumak istediğim bir kitaptı. Bir hevesle başladım, ne kadar ağır olsa da yarım bırakmayıp bitirdiğim için kendimle gurur duyuyorum :) Oldukça ağır bir kitap. Başlarda baya bir yemek tarifi de yok değil :)
Baskı: Prag Mezarlığı