julia bachstein
11.07.2013
Kapağına vurulup, adına hayran kalarak büyük umutlarla aldığım kitap. Bazı hikayeler çok hoşuma gitsede bazıları gerçekten tırt ve sıkıcıydı.
Baskı: Kedi Hikayeleri