kat martin
21.06.2013
her ne kadar kitabın ilk yarısı kadın karaktere ikinci yarısı ise erkek karaktere sinir olsam da kitabı sevdim... yazarın güzel bir anlatımı var :) okunur kısacası :))
Baskı: Kara Melek