fabio volo
21.07.2013
ben de çook beğendim.. o kadar çook cümlenin altını çizdim farklı farklı defterlere o kadar çook notlar aldım ki.. son derece etkileyiici bir kitap.
Baskı: Babam ve Sevgilim