P
pathem

22.06.2013

7/10

Bir hastası hakkında maddi durumu iyi olmadığı için seans sonralarında ki haftalarda neler yaptıkları seansın nasıl geçtiği hakkında yazılar yazması şeklinde geçiyor olaylar. Sadece hastamız değil bunu Irvin yalomda yapıyor. 6 ay bekleyip mektupları birbirlerine veriyorlar.Bu şekilde hem hastanın hem de doktorun gözünden olayların ne kadar farklı olduğunu anlıyoruz.

Baskı: Her Gün Biraz Daha Yakın