onur yalçın
24.06.2013
Ah çok hüzünlü çok üzücü çok yüreğe dokunan bi hikaye. Hele sonu. kitap bittikten sonra uzuun uzun baktım kitaba düşündüm düşündüm. mutlaka okunmalı.
Baskı: Cipcip