M
mavysu

28.08.2012

9/10

bir solukta okudum bitti desem yeridir.serinin 2. kitabı 1.sinden daha iyi olmuş gibi geldi bana nedense.daha fazla adrenalin vardı.bir de 1. kitapta Alex e olan hayranlığım yüzünden de bu kadar etkilenmiş olabilirim.Monica Mccarty cidden iyi iş çıkarmış...

Baskı: Maskesiz (MacLeods of Skye Üçlemesi, #2)