B
beyaz_whovian

29.07.2013

10/10

Ah Tanrımm !! bu yazarı neden bu kadar sevdiğim belli oluyor, böyle yazmaya devam ettiği sürecede benim favorim olmaya devam edicek :D tessa tam kararında bi karakter ve will ve jem'e aşık oldum <3 will olayını ilk öğrendiğimde kısa çapta bi şok geçirmiştim zaten ve şimdi olaylar gelişince iyice üzüldüm onun için.. :'( ah benim bahtsız will'm kıyamam ben sana gel ben seni avuturum kollarımda :D

Baskı: Mekanik Prens (Cehennem Makineleri, #2)