eva stachniak
30.06.2013
Vasat bir kapak:( Harika bir kitap, iyi bir çeviri tam bir dönem kitabı. Ahhh Varvara ahhh diyorum. Kesinlikle okunmalı!
Baskı: Kış Sarayı