ş. nil demir
30.06.2013
Akıcı ve sıkılmadan okuyacağınız bir kitap :-) Yunan mitolojisine farklı bir bakış açısı ile kurgulanan roman benim çok hoşuma gitti doğrusu. Devamı olacak mı diye de merak ediyorum...
Baskı: Tutsak