onur gökşen
04.10.2012
Bir seyatimde bana eşlik etti. Kafayı yormadan, eskileri hatırlatan, keyifle okunan bir kitaptı. Tavsiye ederim.
Baskı: Bizim De Renkli Televizyonumuz Vardı