
Bizim De Renkli Televizyonumuz Vardı
onur gökşen
M
MandalinaKokusu
21.05.2012
3/10
Diz Üstü edebiyatından ilk kez okuyorum. Ve bazı hikayeler dışında çok sıkıcı olan bir kitap. Bitirene kadar akla karayı seçtim.
Baskı: Bizim De Renkli Televizyonumuz Vardı