3/10

Diz Üstü edebiyatından ilk kez okuyorum. Ve bazı hikayeler dışında çok sıkıcı olan bir kitap. Bitirene kadar akla karayı seçtim.

Baskı: Bizim De Renkli Televizyonumuz Vardı