I
I was a Cullen

05.07.2013

8/10

İyi bir kitap gibi gözüküyor, bakalım artık okuyup göreceğiz;) Bence oldukça iyi bir anlatımı vardı, bakalım böyle devam ederse favorilerime girebilir=)

Baskı: Bazı Kızlar Isırır (Chicago Vampirleri Serisi, #1)