I
I was a Cullen
05.07.2013
8/10
İyi bir kitap gibi gözüküyor, bakalım artık okuyup göreceğiz;) Bence oldukça iyi bir anlatımı vardı, bakalım böyle devam ederse favorilerime girebilir=)
Baskı: Bazı Kızlar Isırır (Chicago Vampirleri Serisi, #1)
05.07.2013
İyi bir kitap gibi gözüküyor, bakalım artık okuyup göreceğiz;) Bence oldukça iyi bir anlatımı vardı, bakalım böyle devam ederse favorilerime girebilir=)
Baskı: Bazı Kızlar Isırır (Chicago Vampirleri Serisi, #1)