beverly barton
05.07.2013
Bir ben beğenmemişim sanırım. Bence seriye yazık olmuş. İlk iki kitap çok güzeldi bunda aradığımı bulamadım :(
Baskı: Raintree: Sığınak (Raintree # 3)