Samanyolu
Samanyolu

kerime nadir

D
denizdibi_cini

07.07.2013

9/10

Ah, Kerime Nadir.. Çok beğendiğim bir kitaptı. Hem bitmesini hiç istemedim, hem de biraz önce bitsin de sonunu öğreneyim dediğim kitaplardandı.

Baskı: Samanyolu