
Samanyolu
kerime nadir
D
denizdibi_cini
07.07.2013
9/10
Ah, Kerime Nadir.. Çok beğendiğim bir kitaptı. Hem bitmesini hiç istemedim, hem de biraz önce bitsin de sonunu öğreneyim dediğim kitaplardandı.
Baskı: Samanyolu

kerime nadir
07.07.2013
Ah, Kerime Nadir.. Çok beğendiğim bir kitaptı. Hem bitmesini hiç istemedim, hem de biraz önce bitsin de sonunu öğreneyim dediğim kitaplardandı.
Baskı: Samanyolu