
Yirmiler Kızı
sophie kinsella
9/10
kitabı bitirmiş bulunuyorum. aklımda kalan en önemli yer şurası oldu: bembeyaz saçları,buruşuk ciltleri sadece bir giysi oksijen tüplü yaşlı amcalar bir zamanlar ne yürekler yaktı uzaklara dalmış bakan teyze eskiden arkadaşlarıyla şakalaşan,ınzır bir genç kızdı.hepsi gençti. aşkları, arkadaşları, partileri ve önlerinde bitmek bilmeyen bir hayatları vardı. okunması gereken bir kitap bence:)
Baskı: Yirmiler Kızı