İyi ki Var Mutluluk

rabia nazik kaya

3/10

kitaptan alıntı; Karşımızdakine diledikçe, Rabbim kendi önümüze koyuyordu güzellikleri. Netice sevdalısı değil niyet müptelaları oldukça, o vermeye devam ediyordu.

Baskı: İyi ki Var Mutluluk