G
GokceCicekG

11.07.2013

6/10

başladım iyi gidiyordu sonradan bir sıkkınlık,birkaç defa başlamayı denedim ama olmadı duruyor başucumda bitiririm bir ara heralde,biraz durağan bir kitap

Baskı: Kış Günlüğü