D
dolunay

01.02.2014

9/10

bayıldım fazlasıyla eğlenceli,okuması çok keyifli,biraz hüzünlü bir kitaptı.bridgertons kardeşlere yakışır bir son kitap olmuş.

Baskı: Biz Evleniyoruz (Bridgertons, #8)