julia quinn
01.02.2014
bayıldım fazlasıyla eğlenceli,okuması çok keyifli,biraz hüzünlü bir kitaptı.bridgertons kardeşlere yakışır bir son kitap olmuş.
Baskı: Biz Evleniyoruz (Bridgertons, #8)