
Sapphique (Incarceron, #2)
catherine fisher
F
fatih şentürk
21.08.2013
8/10
eglenceliydi, özellikle karakterler çok güzel yaratılmıştı ( keiro, güzel insan, özleteceksin kendini ), genel olarak iyi bir seriydi keşke 3 kitap olsaydı...
Baskı: Sapphique (Incarceron, #2)