K
Kenpachi

05.08.2013

9/10

İlk 2 kitap ve 3. Kitabın 1. Kısmı pek tatmin etmedi açıkçası ama bu 3/2 si cok keyifli ve gelişmeleri cok akıcı ve sürükleyici idi. Belkide dizinin kaldığı yerden başlıyor oluşu ve olaylara yeni soluklar getiriyor oluşu beni cezbetmis de olabilir.

Baskı: Kılıçların Fırtınası (Buz ve Ateşin Şarkısı, #3, Kısım 2)