K
kedikiz

13.08.2013

8/10

Okuduğum başka bir romanla kıyasladığımda (psikiyatrist - wulf dorn) heyecanı azdı. Katili gerçekten hiç tahmin edemedim. Sonunda da bir şaşkınlık yaşattırmadı. Ama yine akıcı bir kitaptı. Tavsiye ederim.

Baskı: Gördüğüne Asla İnanma