thomas e. sniegoski
11.07.2011
Kitabı okumadan çok önce 3 bölümlük filmi izlemiştim güzeldi hatta ilgi çekiciydi keşke filmini devam etseydiler güzel bir yapı olabilirdii :) :)
Baskı: Asi ve Leviathan