N
NeslihanAziz

03.08.2013

10/10

çok çok güzeldi..duyguların derinliğine inen bir aşktı..günlük hayattayken birden kendimi dünyada değilde öteki hayatta bulduğum ve ölmüş bir adamın onu dünyada deli gibi seven sevgilisine kavuşmaya çalışmasını ağlayarak okuduğum sıradan olmayan bir aşk! ve kitaptı...

Baskı: Sen Olmasaydın Ben Ne Yapardım ?