
Anna Karenina
lev nikolayeviç tolstoy, helen edmundson
B
BurcuDurmaz
22.10.2013
10/10
Kitabın kapağını kapattığınızda durup şöyle bir düşündüğünüzde Vay be! diyebiliyorsanız o kitap gerçekten güzeldir. İşte Anna Karenina da o kitapların başında geliyor. Ben Anna karakterini de Vronski karakterini de sevmedim ama. Kitty ve Levin daha iyiydi bence ve daha samimiydiler.
Baskı: Anna Karenina