elif şafak
10.08.2013
İnsanın içini sıkmadan, baymadan, rahat ve özgür bir dille düşüncelerini ve duygularını aktarmış yazar. Aynı zamanda içerisinde çizimlerde bir harikaydı. Kesinlikle okunulması gerekir.
Baskı: Firarperest