S
seraycakir

10.08.2013

10/10

okuduğum en güzel kitap diyebilirim, okuduktan sonra kitaptaki Simon karakterine aşık olmuştum. mükemmel bir kitap

Baskı: O Yaz (The Wallflowers, #1)