K
kaptankirk

14.08.2013

7/10

Çeviri çok iyi olmamasına rağmen, olay kurgusu bakımından Doktor'un o sıcaklığını hissettirebilmiş kitaptır.

Baskı: Doktor Kim ve Sibermenler