lev nikolayeviç tolstoy
14.08.2013
Tolstoyun üslubunu çok severim.Burada da yine çok güzel bir üslubu var.Onun gibi önemli bir yazarın çocukluğunu okumak çok güzeldi.Bazı detaylar üzücü olsa da .Etkilenmemek elde değil yine de.
Baskı: Çocukluğum