attila şanbay
28.08.2012
Çok beğendim. Muhteşemdi. Yazarın hayal gücüne hayran kaldım. Başlarda ne kadar ürpererek okuduysam da sonları da bir o kadar heyecanla okudum. Tavsiye ederim mutlaka okuyun! Gerçekten araştırılarak yazılmış bir eser bence!
Baskı: Aynadakiler