H
humanizma

01.08.2013

4/10

Başlangıçta çok iyi gittiyse de yarıdan sonrasında kitabı yakma isteği getirten "neydin ne oldun be abi" dedirten bir kitap

Baskı: Bir Apaçi Masalı