
Faust
johann wolfgang von goethe
M
müntekimgıcırbey
15.08.2013
9/10
İnsanın şeytanla mücadelesi... Bu kitabı kötü eleştirebilmek için insanda çok fazla ego ve kendini bilmezlik olması gerekir. Ayrıca 20 yılda yazılma aşamasına gelmiştir.
Baskı: Faust