Leyla
Leyla

alexandra cavelius

D
DonukPudra

25.12.2013

9/10

Okurken kanım dondu,mideme kramplar girdi. Bilinen şeylerin gerçek ağızdan kaleme dökülmesi ve yansıması çok etkileyiciydi.Tecavüz kısımlarında içim tuz buz oldu iğrendim kadın olmaktan.Evet savas ve hayat acımasız ama bir de kadınsanız daha da acımasız..Bunu bir kez daha görmüş oldum.. İnsanlık için okutulması gereken bir kitap.

Baskı: Leyla