umut sarıkaya
19.08.2013
Umut SARIKAYA bizden hikayeleri müthiş yazıyor...Size tavsiyem kitabı otobüs veya tramvayda okumaya kalkmayın...kendi kendinize attığınız kahkalar yüzünde sizi deli zannedebilirler
Baskı: Benim de Söyleyeceklerim Var! (Üç)