S
sayeban

20.06.2013

2/10

para içi yazılmış bir kitap....bir de utanmadan önsöz yazmış ve önsözünde mevlanayı iyi anlamamızı istiyor sayın yazar.... yazım yanlışları...kurgu yanlışları..ve zaman yanlışlıkları...okunmaması okunmasından güzel...

Baskı: Aşkın Gözyaşları II Hz. Mevlana