S
Salih

15.01.2015

10/10

Çok güzel bir seriydi ve çok beğendim ve en sonun da da herkes mutlu oldu,yeniden buluşmak dileğiyle herkese uğurlar olsun.

Baskı: Kefaret (Gece Evi, #12)