İ
İsmail Nas

22.08.2013

3/10

Defalarca yazılmış bu hikayeyi bir de benden dinleyin, havasında yazılmış. Yer yer etkileyici anlatımlar var ama çarpıcı bir roman da değil. Okusam mı okumasam mı diyenlere tavsiye etmem.

Baskı: Aşkın Gözyaşları Tebrizli Şems