ilya ehrenburg
23.05.2012
2.Dünya Savaşını sıradan insanların duygularıyla anlatan ve savaşın acımasız yüzünü tüm çıplaklığıyla gözler önüne seren; doyumsuz, harika ve gerçekçi bir kitap okudum.
Baskı: Fırtına - 2