
Ben Böyleyim (The Wallflowers, #2)
lisa kleypas
S
seraycakir
22.08.2013
10/10
Hayatımda okuduğum en güzel seri.. Daha ikinci kitabını okumuş olmama rağmen seriye aşık olmuş durumdayım Harika sahneleri olan bir kitap :) Ve beni aşka inandıran yazar kesinlikle Lisa Kleypas ! İlk kitabı yani 'O yaz'ı okuduğumda haftalarca aklımda çıkamadı.. Günlerce Simon Hunt'ı düşündüm.. Şimdi ise Marcus'a aşığım sanırrıııııım Kitabın betimlemeleri, anlatım şekli falan harika Okuduğum en güzel seri demekle kesinlikle kitaba haksızlık etmiş olurum çünkü güzel demek az kalııııııırr :)
Baskı: Ben Böyleyim (The Wallflowers, #2)