E
efendi zibidi

24.01.2016

8/10

İntihara meyilliyseniz bence bu kitabı okumayın. Ölüme bu kadar teşvik edici bir eser, o nihai kararı almanıza sebep olabilir. Bunun dışında anlatımı ve melodisi hoştu.

Baskı: Yaşamın Ucuna Yolculuk