
Hazel (Aşk Serisi # 1)
tayfun şahin
8/10
Kitabi az once bitirdim. Ama uzerime bir mutsuzluk coktu sanki.. bu kitapta askin yuceligini sevdim. Aska bu kadar izin vermek... bilmiyorum.. galiba Ali'nin askini sevdim [ Hazeli bastan sevmemistim dogrusu :). ] .. ama yazarin bazen kaba dille yazmasini da sevmedim dogrusu.. Bu kitap unutamiyacaklarimdan oldu..
Baskı: Hazel (Aşk Serisi # 1)