ayşe kulin
25.11.2018
Okuması zevkli bir kitaptı ama distopik olması konusunda biraz acemi gibi geldi. Zaten kitabı okuduğunuzda bahsedilen Ramanis Cumhuriyeti oldukça tanıdık geliyor. 😊 Tavsiye ederim okunması kolay, akıcı bir kitap.
Baskı: Tutsak Güneş