ömer hayyam
09.09.2013
"Elimde olsa dünyayı küçümserdim, İyisine de kötüsüne de yuh çekerdim. Daha doğrusu bu aşağılık yere, Ne gelirdim, ne yaşardım, ne ölürdüm." (52)
Baskı: Dörtlükler