C
ceyd

16.03.2013

10/10

hepimizin taşıdığı endişe ve kayıgıları ve bunların çözümlemesini kişilerin hayatlı üzerinden anlatan güzel bir kitap.Aslında kimi yerlerde tekrarlar mevcut fakat anlatmakla uygulamak arasındaki fark bu tekrarlarla yerine oturuyor."işe yaramıyorum" , "niye ben?", "keşke" sözcüklerini sıklıkla kullanıyorsanız bu kitabı okumanızı tavsiye ederim.

Baskı: Giderken Bana Bir Şeyler Söyle