andrea kane
21.11.2013
vasat bir kitap...karşılıklı konuşmalardan oluşuyor kitap bu yüzden de hiç bir olay heyecanlandırmıyor merak ettirmiyor siz ne olacağını konuşmalardan anlıyosunuz kötü..
Baskı: Tenimdeki Mühür (Coin, #1)