tarık buğra
06.10.2013
kurtuluş dönemimizi anlatan güzel kitaplardan... bazı yerlerde sıkıcı olsa da okunmalı diye düşünüyorum... en azından milli mücadele dönemimizde sadece düşmanla değil kendi içimizdeki çatışmaları da güzel anlatmış...
Baskı: Küçük Ağa