O
Odaxre

18.09.2013

6/10

Kısım I'e kıyasla daha iyiydi fakat serinin diğer kitaplarına kıyasla da oldukça düşük tempoluydu.

Baskı: Kargaların Ziyafeti (Buz ve Ateşin Şarkısı, #4, Kısım 2)