
Karanlığın Yüreği
joseph conrad
M
mehmet_1902
24.08.2013
10/10
Severek okuduğum romanların içine aldım bunu. Ben beğendim çok romanda anlatılan olayları içten içe hissettim. Bir an kendimi o yerlerde düşündüm:)))
Baskı: Karanlığın Yüreği

joseph conrad
24.08.2013
Severek okuduğum romanların içine aldım bunu. Ben beğendim çok romanda anlatılan olayları içten içe hissettim. Bir an kendimi o yerlerde düşündüm:)))
Baskı: Karanlığın Yüreği