M
mehmet_1902

24.08.2013

10/10

Severek okuduğum romanların içine aldım bunu. Ben beğendim çok romanda anlatılan olayları içten içe hissettim. Bir an kendimi o yerlerde düşündüm:)))

Baskı: Karanlığın Yüreği