K
kitapkurdu_87

17.09.2013

9/10

Pegasus Yayınları’ndan çıkmış olan “ Gayle Forman’ın Eğer Yaşarsam “adlı kitabını okumuş ve bitirmiş bulunmaktayım . Bu kitabı tam da şiddetli bir grip geçirdiğim sırada okudum .Ve dedim ki ; Aman Allah’ım ! Kitabın adı ; Eğer Yaşarsam ve ben tam da zamanında grip oldum , eğer hastalığı atlatabilirsem okuyabilecekmiyim ? Devamını getirebilecek miyim ?  Ve şükür ki gribi atlattım ve kitabımı sağ salim bir şekilde bitirebildim . Tamam , artık sadede gel ve kitap hakkında bize bilgi ver dediğinizi duyar gibiyim . Kitabımız , iki kitaptan oluşuyor yani seri bir kitap . Eğer Yaşarsam ; kapağı, iç kapak tasarımı , yazı puntosu ve en önemlisi çevirisiyle harika bir kitaptı . Yazım hatası yoktu . Çok titiz bir çalışmanın ürünü olduğu buradan belli idi. Kitap , bir young adult tarzında yazılmış .Yani genç yetişkinlere yönelik .Lakin bu sizin kitabı okumak isteyipte , okuyamamanızı engellemesin .Çünkü ; bence her yaşa hitap edebiliyor . Kitapta ; Mia adlı bir genç kızın ailesiyle birlikte çok mutlu bir gün geçirmesinin ardından başlarına gelen kötü bir olay sonucu , hayatının değişmesini , geçmişle gelecek arasında gidip gelmesini okuyorsunuz . Aynı zaman da kitapta ; müzik hakkında bir takım bilgiler ediniyorsunuz . Aşkı , sevgiyi , aile bağlarını okuyorsunuz .Ve okurken , deminde bahsettiğim üzere geçmiş -gelecek arasında gidip geliyorsunuz ama arada bir kopukluk yok . Kafanız karışmayacak , bundan emin olun . Lakin kitabın sonu, heyecanlı bir yerde bitti. Bu yüzden , yakın bir zaman da geleceğini umduğum “SEN GİTTİĞİNDE “ adlı kitabı merakla bekliyor olacağım . İnşaallah en kısa süre içerisinde çıkar. Kitaba bir puan verecek olursam , on üzerinden dokuz puan verirdim . Ve son olarakta bu kitabı bizlerle buluşturduğu için , “PEGASUS YAYINLARI’NA “ teşekkür ederim .Saygılarımla….

Baskı: Eğer Yaşarsam (If I Stay, #1)